vrijdag 4 oktober 2013

Te lang geleden

Het is inmiddels al weer meer dan een half jaar geleden dat ik hier mijn laatste blog heb geplaatst. 
En wat is er veel gebeurd in de tussentijd. De belangrijkste reden van mijn lange afwezigheid is de geboorte van mijn dochter Hannah, Die op 28 maart is geboren. 
Hier is ze nog maar een paar dagen oud. 

Op de dag dat ze geboren is sneeuwde het 's avonds. Daarom moest ik voor Hannah natuurlijk wel een mooi dekentje maken. Dat was dan ook mijn eerste project na haar geboorte. 

24 juni was m'n zoontje Luka jarig. Hij werd 2 jaar. Hij is helemaal gek van de John Deere trekker van opa dus kon een John Deere taart niet uitblijven. 
En de traktaties voor de crèche natuurlijk niet te vergeten. 

En dan een project wat ook maanden stil heeft gelegen. Hier was ik al aan begonnen voordat ik met zwangerschapsverlof ging en had ik af willen maken voordat Hannah was geboren. Dit lukte niet doordat ze 3 weken te vroeg al niet langer meer wilde blijven zitten. Het afmaken is wel gelukt voordat mijn verlof ten einde was. En hier dan het eindresultaat. 
En zo hebben we eigenlijk de hele zomer een beetje overgeslagen op mijn blog, want vorige week zijn we weer naar Atelier Het Seizoen geweest in Sellingen waar we dit prachtige herfststuk hebben gemaakt. 
Hopelijk laat mijn volgende blog niet weer zo lang op zich wachten. Met de wintertijd die er aan komt is er weer genoeg tijd 's avonds om mooie dingen te maken en over te bloggen. 
Dus ik zeg "Tot snel".







Geen opmerkingen:

Een reactie posten